søndag den 1. august 2010

Og vinderne er......... :D

Nu er det blevet 1. august, og ved hjælp af min mor, har jeg nu trukket vinderne af min give away :) Jeg har arvet mange mine kreative gener fra min mor, så jeg syntes, at det var meget passende, at hun trak vinderne ;)

OG VINDERNE ER:

3. præmie - flypose vinder Anita :)

2. præmie - grydelapper vinder Slavi :)

1. præmie - kaffevarmer vinder Mette Marie :)

Stort tillykke til jer alle tre! :)

Hvis I sender en mail til mig på davadottir@gmail.com, så kan jeg vise jer, hvilke farvemuligheder I har at vælge imellem :)

Tak for at I var meg i legen! :)

P.S. I er meget velkomne at besøge min butik på Amio.dk efter kl. 12 ;)

3 kommentarer:

  1. Tusind tak, Rannvá! Jeg må nu tilføje grydelapperne til min davadottir kollektion :-)

    P.S. DU kan vente med at sende til når du kommer hjem!
    kh
    Slavi

    SvarSlet
  2. Jubii :-) En mail er hermed sendt :-)

    SvarSlet
  3. Yay, sikke en dejlig nyhed at komme hjem til!

    Jeg skynder mig at sende en mail:-)

    SvarSlet