onsdag den 9. juni 2010

Strikkeprøver


Da jeg i sidste uge var inde på Etsy.com fik jeg eg idé til en pude. Jeg har længe haft planer om at strikke nogle puder, men jeg har bare ikke fundet ud af, hvordan jeg vil have, at de skal se ud. Men inde på Etsy.com var der en, som havde strikket en ugle på forsiden af puden. Inde på Ravelry.com fandt jeg så en opskrift på en ugle, og så gik jeg igang. Indtil videre er det kun blevet til disse strikkeprøver, men jeg tror, at jeg har fundet ud af, hvordan jeg vil have den :) Hvis I skulle få lyst til at prøve at strikke en ugle, så findes der en opskrift her.


Nu ved jeg ikke om I ved, hvat Etsy.com og Ravelry.com er.......Etsy.com er en hjemmeside, hvor folk fra hele verden (dog mest fra USA) sælger deres håndlavede ting.......Ligesom Amio.dk bliver i Danmark, da de åbner :) Ravelry.com er et strikke- og hækle community. Der er medlemmer fra hele verden, og der findes en masse opskrifter, som medlemmerne har prøvet. Der er også andre funktioner som mail, chat, grupper osv. Jeg bruger det dog mest til at finde opskrifter. Nogle af dem skal man betale for, men rigtig mange af dem er gratis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar