lørdag den 19. juni 2010

SOMMERFERIE!!! :D


Så har jeg ENDELIG fået sommerferie!! :) Jeg forsvarede mit bachelorprojekt i går, så nu har jeg sommerferie helt til september! :) Det er super dejligt, men også lidt mærkeligt ikke at skulle tænke på opgaver og lektier mere! Jeg er allerede gået igang med et nyt strikkeprojekt, som jeg håber at få nogenlunde færdigt inden jeg tager hjem til familien på Færøerne.
Jeg kommer nok ikke til at være så aktiv her på bloggen i sommerferien, fordi jeg kommer til at arbejde en del. Jeg skal arbejde i en butik om dagen, og om aftenen skal jeg være med til at strikke en del af en kollektion for en færøsk designer. Jeg er meget spændt på det og glæder mig helt vildt til at komme igang! :)
Trøjen på billedet er en trøje, som jeg strikkede til min gudsøns fødselsdag i september 2009.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar