torsdag den 1. juli 2010

14 faste læsere :)

Så er jeg kommet op på 14 faste læsere, så der skal kun komme en mere, og så laver jeg en give-away ;)

Jeg har nu fået besked om, at Amio.dk åbner den 1. august kl. 12, så jeg er igang med at få lagt varer ud i min butik. Min butik åbner først den 18. august, da jeg er i sommerferie indtil da, men I er velkommen til at besøge den fra den 1. august alligevel :) Jeg mangler stadig at lægge nogle varer ud i butikken.....jeg arbejder fuld tid her i ferien, så der er ikke så megen tid tilovers til kreative ting og butikken.

Indtil at jeg har noget interessant kreativt at vise her på siden, så kan I få et billede af den udsigt, som jeg nyder hver dag her i ferien ;)

1 kommentar:

  1. Det ligner søreme den udsigt, jeg plejer at have, når jeg har været på besøg i Smærugøta - desværre er veninden flyttet til nyt hus med knap så god udsigt

    SvarSlet