søndag den 18. april 2010

Strikket bamse :)

Weekenden burde nok været brugt på lektier og BA-projekt, men nu hvor vi ikke kom hjem til Færøerne en tur, så har jeg taget lidt synd i mig selv, og derfor har jeg tilladt mig selv at lave lidt mere håndarbejde end jeg burde få lov til ;) I fredags fik jeg lavet barselsgaven færdig, og i går fik jeg lavet denne søde bamse færdig :) Den mangler kun øjne, næse og mund. Man skulle brodere det på, men det er jeg desværre ikke så god til, så efter et mislykket forsøg besluttede jeg mig for at købe øjne og snude og så sy dem på. Jeg synes også, at bamsen ser lidt nøgen ud, så jeg overvejer at strikken et tørklæde eller måske en sweater til den :)

1 kommentar:

  1. Er det en bamse du har opskriften på? Jeg var selv gået i gang med at strikke en magen til men opskriften duede ikke.
    Eva :)

    SvarSlet