fredag den 16. april 2010

Ikke hjem i denne omgang :/

Vi havde planer om at tage hjem til Færøerne til en rund fødselsdag i min kæreste familie her i weekenden, og jeg skulle så tage afsted i går morges, og han skulle så tage flyveren i dag. Men efter 5 timer i Kastrup Lufthavn i går morges blev mit fly aflyst, og senere på dagen blev lufthavnen jo lukket helt, fordi det danske luftrum blev lukket for al frytrafik på grund af vulkanudbruddet på Island. Så nu sidder jeg hjemme i lejligheden igen og venter på de seneste nyheder vedr. flytrafikken. Der er jo stadig en lille chance for, at vi kan nå hjem til fødselsdagen, men den er selvfølgelig ikke stor.
Så alle de planer, som jeg havde over de næste par dage, er nu gået i vasken, så nu skal jeg til at planlægge på ny. Det vil så nok sige, at jeg får tid til noget ikke-planlagt håndarbejde ;) Min veninde er sat til at føde på mandag, så jeg må hellere igang med at få de sidste gaver færdige :) Også har jeg fået en bestilling på håndklædehætter, så jeg kommer ikke til at kede mig :)
Men det er lidt træls ikke at kunne komme hjem, nu hvor jeg havde glædet mig så meget til at se min familie igen! Men indtil videre må jeg bare trøste migselv ved at kigge på billeder af der
hjemmefra......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar