torsdag den 8. april 2010

Ikea :)


Var en tur i Ikea Malmø i går. Det nye Ikea Malmø ligger lige ved Malmø Syd/Svågertorp togstation (den første station i Sverige), og det er MEGA stort! Jeg var meget imponeret over deres udvalg og lagerbeholdning! Jeg har så ofte oplevet, at jeg har tjekket lagerstatus i Ikea Gentofte, men når jeg så kommer ud til Gentofte, så har de det ikke på lager alligevel! Men i Malmø var det hele på lager, og de havde masser af alting!

Vi skulle købe et nyt skrivebord, men jeg fik selvfølgelig købt et par andre småting også ;) Blandt andet denne søde bakke med fugler.

Jeg synes, at den er så sød og sjov! :) Den koster kun 39 kr.! Jeg synes, at vi mangler lidt farver inde i lejligheden, så bakken her vil helt sikkert friske stuen op :) Jeg bliver helt glad, når jeg kigger op den, og farverne får mig til at tænke på sol og sommer ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar