lørdag den 17. april 2010

Barselsgave :)

Vi sidder og venter på at en lille prinsesse skal komme til verden. Jeg har nu brugt aftenen på at lave alle gaverne til hende færdige, så de er klar, når hun melder sin ankomst :) Det er vores venner og underboer, som venter en lille pige :)
Jeg har syet en ammepude efter et mønster fra Stof&Stil. Desværre kunne jeg ikke rigtig forstå mønsteret, så jeg har lavet det lidt efter 'ge-hør', så den blev ikke så pæn, som jeg havde forestillet mig. Men forhåbentligt bilver hun glad for den alligevel. Min veninde og overbo, som fødte en søn i marts, fik en magen til (bare med grønne elefanter), og hun er rigtig glad for sin. Siden har jeg strikket et sæt bestående af en cardigan og en hue. En suttesnor får hun selvfølgelig også :) Og i aftes har jeg fået syet en sødt dynebetræk af et sødt retro-agtigt stof, som jeg fandt i Stof&Stil :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar